Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 13 mars, 2008

Bad idea…

Var inte riktigt genomtänkt att åka på utflykt upptäckte jag mitt i det…

För det första är det inget kul att röra på sig när man är illamående och inte kan kontrollera det.

För det andra så har jag en inflammerad och svullen fot som jag inte låtsas om. Har haft ont i den i flera dagar och kan inte riktigt stödja på den och då är det alltså inte bra att promenera runt i varuhus… Det resulterade i att jag felbelastade foten och fick istället ont i benet och höften. Hur korkad får man vara??? I morse tyckte jag att foten kändes ganska bra, men det berodde nog på att jag hade vilat den i två dagar. Nu är jag tillbaka på noll igen och det är bara att acceptera att jag inte kan röra mig som vanligt förrän foten är bra igen. Lyssna mer på kroppen behöver jag visst göra…

Det ”bästa” med att ha så ont är att annat som menvärk och illamående kommer i skymundan för den oerhörda smärta jag har i foten…

Read Full Post »

Utflykt

Jag jobbar hårt på att hålla mig sysselsatt, allt för att slippa sitta hemma och ”känna efter”. Så idag åker jag till IKEA på en liten utflykt. Passar också på att shoppa lite till min födelsedagsfest nästa vecka:)

Illamåendet är kvar och jag kräks fortfarande lite då och då. Tror inte på magsjuka så är jag inte gravid och det håller i sig så behöver jag gå till läkaren för att kolla upp det. Har en historia med både tarmsjukdom och magsår så det är bäst att ta det säkra före det osäkra.

Read Full Post »