Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 2 juli, 2008

Blandad dag

Gick hem tidigare från jobbet idag. Värken var olidlig och när jag har så ont är det verkligen svårt att koncentrera sig på något alls.

Har sovit ett par timmar och tagit värktabletter så jag mår lite bättre nu.

Har även lagt upp lite nya bilder på smyckesbloggen och jag har många nya smycken på gång. Dock kommer det inte att bli något mer skapande förrän nästa vecka då vi ju åker på långhelgssemester imorgon:)

 

Men innan vi åker ska vi ha en mysig kväll med Annelie & Marcus och eftersom vi alla älskar efterrätter så ligger denna godbiten i frysen och väntar på oss. Mumsigt värre hoppas jag:) Hallon och salmiakparfait är det och om den smakar lika gott som jag tror så lägger jag upp receptet här.

Read Full Post »