Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 26 juli, 2008

Varm lördag

Illamåendet är mycket bättre idag så jag längtade verkligen efter att få bada i havet. Först var vi hos ett par vänner och åt smaskig lunch 🙂 och efter det styrde vi bilen mot Årsta havsbad. Hur många parkeringsplatser fanns det där kl 13.40???? Absolut inga alls… Vi snurrade runt ett tag och det kändes ganska hopplöst när en trevlig kille kom fram och frågade om vi letade parkering och sa att vi kunde få stå på deras tomt för 50kr. Vi nappade på det direkt!!! De hade 5 andra bilar där så businessen gick bra. Smart affärsidé i sommartider;)

Efter ett par timmar fick vi nog av sol och bad och sitter nu och svalkar oss här hemma. Joakim fick fnatt och satte på ”lördagsmusik” som han kallar det för. Det innebär HÖG volym och en dansande man. Ganska trevligt att sitta i soffan och blogga och titta på:)

Ska se om jag kan få ordning på alla pärlleveranser som kommit i veckan. Tror att jag har fått ca 3000 pärlor + en massa tillbehör så köksbordet är helt belamrat just nu… Ska se om jag kan få till en bild på röran innan jag börjar sortera allt. Men först ska vi ut och sätta oss på gården och äta massa god grillad mat:)

Hoppas att ni också har haft en bra lördag!!!!

Read Full Post »

Lösenordsskyddad: Tillståndet

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

Read Full Post »