Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 9 mars, 2009

Solskenshistoria

I lördags var jag runt i butikerna i Åhus och shoppade lite. Betalade både med kort och kontanter så plånboken var uppe vid flera tillfällen. På kvällen när jag skulle fixa med min brors present upptäckte jag att jag saknade en 500-ing i plånboken. Blev så jävla arg för jag insåg att den måste ha åkt ur när jag betalade i någon av butikerna och det är ju typiskt klantiga mig att att tappa 500kr… Givetvis hade affärerna stängt när jag upptäckte det så det var inte så mycket att göra åt det.

Men så ringde pappa precis och berättade att han hade åkt runt på de ställen jag hade varit och i ”strumpbuxebutiken” så fanns den!!! De hade sett den på golvet precis efter att vi hade gått därifrån och sprungit ut på gatan för att leta efter oss, men då var vi redan borta. Så nu är jag mycket gladare och tacksam för att det finns så ärliga människor i min gamla hemort 🙂 Som tack så åker pappa ner med en tårta till dem i eftermiddag för det är de verkligen värda!

Read Full Post »

Min vecka

Måndag: Jobba!

Tisdag: Bassängträning på em och jobb både före och efter

Onsdag: Ultraljud på fm och sen jobb resten av dagen

Torsdag: Fotvård på em och sen kurs i glasfusing på kvällen

Fredag: Massage

Lördag: Middag hos oss

Söndag: Håller smyckeskurs på em

 

Med tanke på hur mycket jobb jag har att göra sen visningarna förra veckan så är det bäst att jag sätter fart nu…

Read Full Post »

Lite helginfo

Har varit totalt frånkopplad hela helgen och ägnat all min tid åt familjen och hann med en snabb fika hos Lotti också. Har haft det himla mysigt och trevligt och jag är så glad över att jag fick åka 🙂

I lördags var det fest ända till 03 och jag var helt utmattad när jag väl kom i säng och igår kändes det som att jag var riktigt bakis. Bisarr känsla när man inte har druckit en droppe. Kanske sympatiserade jag med min man…

Hur bra vi än har haft det i Skåne så är det alltid lika skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Och sovit har jag, det blev 10 timmar inatt!

Idag blir min bror 40 år på ”riktigt” så stort GRATTIS!!!!!!

Read Full Post »