Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 3 april, 2009

Terapisammanfattning

Har svårt att skriva om besöket hos terapeuten igår, men jag kan säga att det var otroligt skönt. Jag har ju alla verktyg sen tidigare, men behövde hjälp med att plocka fram dem och se över min livssituation. Inget nytt kom upp utan det var bara gammal skåpmat. Kändes befriande att prata om det och bli påmind om alla mina kvaliteter som jag så ofta ignorerar. Jag är ruskigt bra på att förminska mig själv emellanåt… Nu har jag en del att jobba med för att komma ner i varv, men jag vet att jag kommer att fixa det och jag vet också att det inte kommer att kräva allt för mycket jobb av mig. Jag har ju allt inom mig och behöver ”bara” komma in på rätt spår igen. Vi har gjort en handlingsplan som jag ska följa. Små steg, men bra steg. Det viktigaste (och jobbigaste): Att återigen få mig att förstå att jag är värdefull och unik.

 

Nu blir det långpromenad till butiken i det underbara solskenet. Jag hoppas att solen skiner på er också idag!!

Read Full Post »