Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 27 april, 2009

Lösenordsskyddad: Good news

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

Read Full Post »

Hurtbulle

Ja det är verkligen inte mig jag syftar på i rubriken… utan det gäller Joakim. Varje morgon tar han cykeln till jobbet, en liten tripp på 16km enkel väg!!! Och vad jag gör jag??? Nada.

Har precis mätt ut att jag har 5,5km till butiken och tanken att cykla dit har inte ens slagit mig utan åker alltid t-bana och buss dit. Jag är allt en liten slappis. MEN nu har jag blivit inspirerad av mannen så på onsdag är det jag som tar cykeln till jobbet. Kan bli intressant eftersom jag numera blir andfådd bara jag går uppför en backe, men jag måste ju i alla fall testa och se hur det går.

Read Full Post »

Min vecka

Måndag: Jobba!!!

Tisdag: Lunchdejt på stan och smyckesvisning på kvällen

Onsdag: Jobba i butiken

Torsdag: Jobba halvdag

Fredag:

Lördag: Jobba i butiken

Söndag:

Vår tanke var att åka till Malmö i helgen och umgås med vänner, men min höft sätter käppar i de hjulen. Jag klarar helt enkelt inte av att sitta i bilen så länge om jag vill kunna gå sen… Förhoppningsvis blir det roliga kvällar med vännerna här hemma istället 🙂

Jobba skulle jag kunna göra dygnet runt just nu, beställningarna bara rasar in! Längtar tills webbshopen är klar så att det blir lättare både för mig och er att beställa. Tålamod är en dygd sägs det och jag behöver se till att utrusta mig med lite mer av den varan…

Read Full Post »