Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 30 april, 2009

Bola erbjudande

mawibola331Ville bara påminna om att idag är det sista dagen för att få ta del av erbjudandet på Bolasmyckena. 20% rabatt är det hela dagen lång:)

Kolla in här för att se de olika modellerna.

Read Full Post »

Skulle egentligen jobbat halvdag idag, men jag gav mig själv ledigt 😉 Efter de senaste intensiva dagarna så behöver jag verkligen en vilodag. Så idag latar jag mig bara. Låg kvar i sängen imorse och pratade i telefon med en god vän och gick faktiskt inte upp förrän kl 11.

Hoppas att Joakim slutar jobba snart så jag kan möta upp honom på jobbet och äta en sen lunch. Och nej, jag tänker inte cykla dit… så knäpp är inte ens jag. Har allt lite träningsvärk idag efter gårdagens tur.

Vet inte om vi ska iväg på något Valborgsfirande ikväll eller inte. Kanske dags att kolla upp det. Hur gör ni? Firar ni Valborg med att kolla på brasa eller inte? Och är det någon som har tips på ”bra brasa” i Stockholm?

Nu ska jag ta med mig mitt kaffe och en bok ut i solen och fortsätta att njuta av min lediga dag 🙂

Read Full Post »