Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 1 juli, 2007

Familjedag

Idag har solen lyst ordentligt på mig, har suttit ute hela dagen. Frukost på altanen i gassande solsken hos pappa och S, så himla skönt. Eftermiddagen spenderade jag med mamma och R hos mormor med underbar jordgubbstårta. Sen åkte jag till min bror där jag läste sagor och nattade barnen. Hade en lång diskussion med H som är 5 år om när jag kommer nästa gång. Han är ju van vid att jag kommer ett par gånger och sen ”försvinner” jag för ett långt tag och han gillar inte det, vill att jag ska vara med honom jämt. Har lovat att leka och läsa saga både tisdag och onsdag så efter det så somnade han. Själv är jag helt slut och ser fram emot morgondagen som är helt blank, hoppas det blir väder för ett par dopp i havet bara:)

Read Full Post »