Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 december, 2008

Lösenordsskyddad: Söndagstankar

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

Read Full Post »

Kall och frusen

lucka_071

Det har varit en bra, men kall dag. Att stå på samma plats i 2*5 timmar gör att man blir kall ända in i själen. Tur att man i alla fall träffar trevliga människor 🙂 Det var mycket mindre folk idag, men ändå sålde jag för lika mycket som igår och det är ju bra!

Joakim har varit underbar och kommit med termosar både med kaffe och soppa vilket var välbehövligt. När jag kom hem ikväll hade han dessutom putsat fönsterna så det blev extra pussar för honom 🙂

Själv är jag fortfarande frusen och så himla trött så det blir väääldigt tidigt i säng ikväll. Är så glad att jag inte har något alls inplanerat imorgon så att jag kan sova så länge jag vill!

Read Full Post »