Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 18 december, 2008

Min dag

Har haft en fullspäckad dag och det känns, jag är sååå trött.

Började med att göra två halsband och 4 par örhängen som jag fick beställningar på igår 🙂 Sen in till stan för att äta lunch med Annika, tittade förbi jobbet och hittade massa nya saker som kommit in och vips hade jag spräckt budgeten… Åkte vidare för att köpa silver, filar och annat kul och sen hem en snabbis för att ringa (det märks när man inte har någon mobil). Tog en tur till Haninge till en kär vän och nu ska jag iväg och posta lite paket och sen hem och laga middag. Sen hade jag faktiskt tänkt att ligga i soffan och slappa resten av kvällen. Antar att jag kommer att somna ganska snabbt…

Read Full Post »

Grrrrr

Är på asdåligt humör idag. Anledningen? Min ******* mobiltelefon. När jag blev rånad på min nya så köpte jag ju ingen ny utan använde den gamla jag hade hemma. Idag har den slutat fungera… och det gör mig så vansinnigt sur. För jag har ingen lust att köpa en ny svindyr telefon och alla begagnade säljs utan låda= nej tack.

Sen kommer ju problemet att jag bara kan ringa dem jag kommer ihåg numret till (tyvärr inte så många) och vill man nå mig får man maila eller ringa på hemtelefonen. I-landsproblem i högsta grad, men det stör min sinnesstämning idag!

Nu sätter jag mitt hopp till att den faktiskt går att laga…

Read Full Post »