Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 22 juli, 2008

Lite nytt

Många undrar om jag har semester från smyckena i sommar och det kan jag berätta att jag inte har. Beställningarna fortsätter att komma in och inspiration har jag också så jag skapar så ofta jag orkar och hinner. Har precis lagt upp två nya smycken här och förhoppningsvis har jag ännu mer att visa upp i slutet av veckan.

Read Full Post »

Lösenordsskyddad: Panik

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

Read Full Post »

Hemma igen

De lata och sköna dagarna i söder är nu slut. Sent igår kväll kom vi hem och idag var det bara att gå upp i ottan och snart bege sig till jobbet. Tänk att det tar emot så efter att man har varit lite ledig. Just nu längtar jag väldigt mycket efter min ”riktiga” semester som börjar 11/8 och då ska jag bara lata mig i hela 4 veckor.

Har ju varit ordentlig bloggtorka här ett tag nu, men nu blir det ordning på torpet igen. Har inte läst en blogg eller kommentar sen i torsdags så jag har lite att ta igen…

Read Full Post »