Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 25 juli, 2008

Besök

Vi har haft besök av Malmövänner och deras 2 barn nu i två dagar. Himla mysigt:) Vi har grillat, pratat, lekt och tagit igen för förlorad tid. De fick ta sovrummet så jag och Joakim har ”campat” i köket. Himla mysigt det också faktiskt hihi. Imorse åkte de hem och det är faktiskt riktigt tomt här nu utan barnens tjo och tjim och deras härliga försäldrar. Det blir nog en tur ner till Malmö snart igen…

Har en ny smyckesidé som jag provade på brorsbarnen förra veckan och nu på Olivia och Salle och jag kan säga att det var en stor hit hos alla!!! Känns som att jag har hittat rätt där. Ska träffa min kompanjon imorgon och diskutera mer om det:)

I övrigt är det väl ingen höjdardag direkt. Är hemma från jobbet och mår så jävla illa. Hoppas det blir bättre snart så jag kanske kan ta mig ut i det fina vädret och få lite färg på den bleka kroppen. Men tills vidare ligger jag inne och kurerar mig.

Read Full Post »