Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 29 juli, 2008

Depp/glad

Okej, jag mår inget bra just nu men nu får det banne mej vara slut på deppandet här!!!!

Det händer ju så mycket roligt i mitt liv som väger upp det negativa. Jag skulle kunna skriva spaltmeter om det här för jag är så glad, men vet ni vad? Det finns de som inte klarar av att det går bra för mig utan snackar en massa skit och inte kan glädjas med mig. Helt absurt. Återigen undrar jag vad som driver dessa människor.

Sen finns det ju ni mina kära bloggvänner som är precis tvärtom, som lyfter mig när jag är nere, peppar mig och glädjs med mig. Ni ska bara veta så glad jag är för att ni finns.

MEN jag tycker att det suger att jag känner mig hämmad på min egen blogg och måste skydda vissa inlägg pga andras avundsjuka. Jag vill inte ha det så. Så därför struntar jag i att skydda detta och berättar istället för er alla att jag har medvind inom flera områden just nu. Det finns flera människor som tror på mig och har gett mig möjligheter som jag inte ens i min vildaste fantasi kunde tänkt mig för 6 månader sedan. Som är övertygade om att jag besitter en storhet som jag visserligen själv har svårt att se. Tyvärr kan jag inte berätta mer än så just nu, men snart drar det igång och då kommer jag att basunera ut det här. Och ja, det har med bling bling att göra 🙂

Read Full Post »

Aj aj aj

Satt på jobbet och bladade in ca 1500 papper i plastfickor och nu får jag sota för det. Min onda arm gör mer ont än vanligt och är nu praktiskt taget obrukbar. Kände inte av värken under tiden jag jobbade utan den kom efteråt och har nu också fått sällskap av halsbrännan.

Sån kontrast det plötsligt blev då dagen har varit riktigt bra fram tills nu. Har levererat halsband till en mycket nöjd och återkommande kund, lunchat med Joakim och träffade en vän som hastigast på vägen hem. Var full med energi och livslusta. Nu ligger jag orörlig i sängen och undrar hur jag ska kunna ta mig till affären och handla mat.

Imorgon har jag äntligen tid hos smärtläkaren och hoppas få besked om den onda armen beror på  fibromyalgi eller något annat.

Read Full Post »